Stichting Spoenk nodigt jullie uit voor een gezellig drie gangen verrassingsdiner bij Eetlokaal Waterkracht! Voor gezinnen met een zorgintensief kind is uit eten gaan vaak niet vanzelfsprekend. Eetlokaal Waterkracht opent daarom op vrijdag 22 november 2019 speciaal haar deuren voor stichting Spoenk! Alle informatie over het diner en het aanmelden lees je in de uitnodiging. Aanmelden kan via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Deze activiteit wordt mede mogelijk gemaakt door de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind. Tot ziens op 22 november!

UPDATE: de workshop vilten zit inmiddels vol, als je je nog opgeeft dan kom je op de wachtlijst voor deze activiteit.

Hoi tieners! Stichting Spoenk nodigt jullie uit voor een leuke en creatieve workshop vilten op donderdagavond 21 november 2019 (locatie Kinderatelier Zutphen). We gaan dit keer onder begeleiding een schilderijtje vilten. Lees de uitnodiging en geef je op, er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. Aanmelden kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., Tot donderdag 21 november !

Hoi tieners! Stichting Spoenk nodigt jullie uit voor een gezellige inloop op vrijdagochtend 31 mei (locatie Eetlokaal Waterkracht). We gaan dit keer met lego bouwen. Lees de uitnodiging en geef je op, er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. Aanmelden kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., Tot 31 mei a.s.!

Samen bedenken wordt samen spelen & beleven!

Het was woensdag 25 september 2019 al feest! Twee skatehellingen van het nieuwe samenspeelpark in Zutphen werden die dag getest. Het park is nog in aanleg en ontworpen als inclusief park. Het wordt een toegankelijk park waar ook kinderen en volwassenen met een beperking kunnen spelen, sporten en beleven. Er werd dan ook getest door kinderen én volwassenen met rolstoelen, rolschaatsen, stepjes - en uiteraard - skateboards. Het park is bedacht in samenwerking met Gemeente Zutphen, ontwerper Suzanne van Ginneken, Stichting Spoenk en buurtbewoners.

Boegbeeld WCMX in testteam!

Super gaaf dat Kevin Van Ekert WCMX (2e plaats wereldkampioenschap WCMX) speciaal naar Zutphen kwam om de baan met ons te testen! De 2 hellingen zijn goedgekeurd en op advies van het testteam komen er nog wat extra hobbels en bochten bij.

Straks samen spelen!

De skatehellingen worden onderdeel van een unieke sjeesbaan/ skatebaan (naar een idee van K-j van der Klooster) in het samenspeelpark van Zutphen. Zo gaaf dat Zutphen straks een unieke openbare sjeesbaan/skatebaan rijk is en kinderen samen kunnen spelen en sporten! De officiële opening is naar verwachting in het voorjaar van 2020.

We gaan weer naar de manege! Stichting Spoenk nodigt jullie van harte uit voor een gezellige en actieve dag op de Pasmanmanege in Eefde op 18 mei 2019!

Deze activiteit is speciaal voor kinderen met een (ernstige meervoudige) beperking, hun broertjes, zusjes en ouder(s)/verzorger(s). Het is dit jaar ook mogelijk om een vriendje, neefje/nichtje, opa/oma uit te nodigen om deze dag met jullie te beleven.
Alle informatie over deze activiteit en aanmelden is te lezen in onderstaande uitnodiging (zie foto). Opgeven kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Tot ziens op de manege!

De sponsoren