Welkom bij de natuurlijke Samenspeelplek inZutphen; Het Ettgerpark!

Samenspelen in Zutphen nu mogelijk!

Wat ontzettend mooi nieuws; er kan nu ook in Zutphen fijn samengespeeld worden! Op 29 mei 2020 is de nieuwe samenspeelplek "het Ettegerpark" in de wijk Noorderhaven opengesteld. Vrijwilligers van Stichting Spoenk hebben zich met veel enthousiasme ingezet voor een samenspeelplek in Zutphen. Dit hebben we gedaan in een hele leuke samenwerking met buurt, gemeente, ontwerpers, sporters, ondernemers en heel veel kinderen en tieners!

Unieke plek

Uniek aan dit park is de uitdagende sjeeshelling, een helling waar je niet alleen met een skateboard/step/fiets maar ook met een rolstoel vanaf kan! Benieuwd hoe de testmiddag er Voor een filmpje over de testmiddag van deze helling  klik hier

Wat is er allemaal? wat is er te beleven?

• van de sjeeshelling met je  skateboard/stepj/ of rolstoel
  • free runnen op een natuurlijke plek
  • heerlijk spelen met water en zand een een (rolstoeltoegankelijk) watertafel
  • klimmen en klauteren op boomstammen, touwen, muren, klimrek