Disco zwemmen met brussen!

Begin van het jaar heeft Stichting Spoenk brussen uitgenodigd om te komen disco zwemmen. Op 25 februari was het dan zover! Het zwembad van Rhienderoord werd omgetoverd tot een waar zwemparadijs met discoverlichting en muziek! 16 kinderen met de verbindende factor dat alle kinderen brussen zijn (broers en zussen van een kind met een ernstige beperking/chronische ziekte) hebben een superleuk zwemfeest beleefd.

Brussen, vrijwilligers en ouders keken na afloop terug op een geslaagde middag! Een greep uit de reacties van ouders en kinderen;

“ Kids hebben genoten, zeer geslaagd!” “ Bedankt, Gijs vond het hartstikke leuk” “ Sophie heeft genoten laughing dank jullie wel” “ Mama wanneer mag ik weer Spoenkzwemmen?”.

Spetterfeest met discozwemmen en muffins versieren

Toen alle kinderen binnen waren en alle bezoekers van het zwembad naar huis gingen.  Toverden de zwemjuffen het zwembad om in een waar speel- en discoparadijs.

De muziek ging AAN …… en de kinderen hebben vervolgens onafgebroken heerlijk gespeeld, gezwommen en gekletst in het bubbelbad.

Na afloop was er voor iedereen een ijsje en vertrok iedereen voldaan weer naar huis.

Het spetterfeest bestond uit:

• samen ranja drinken en muffins versieren
  • op de groepsfoto gaan met het meegebrachte speelmateriaal!
  • zwemmen op discomuziek!
  • bubbelen in het bubbelbad
  • glijden van een super glijbaan
  • hangen en plonsen vanaf een touw
  • afsluiting met een ijsje en snoepzak

Rhienderoord Zwem en Sportplezier heeft de activiteit mede mogelijk gemaakt.

Vrijwilligers, zwembad Rhienderoord en brussen bedankt voor deze super middag!!!

We hopen jullie de volgende keer weer te verwelkomen! Alle brussenactiviteiten worden op onze facebookpagina en website aangekondigd.