Op 16 september 2017 was het dan zover: de eerste Stichting Spoenk brussenactiviteit!! De kinderen gingen op expeditie in Bronckhorst, een avontuurlijke tocht door het bos. Met de verbindende factor dat alle kinderen brussen zijn (broers en zussen van een kind met een ernstige beperking/chronische ziekte). Brussen, vrijwilligers en ouders keken na afloop terug op een super geslaagde dag!

Avontuur en spel in het bos

Tijdens de 3 uur durende tocht streden de kinderen in 2 teams met als doel zoveel mogelijk amuletten te winnen. De teams werden begeleid door vrijwilligers, waaronder ook oudere brussen! De volgende spellen werden gespeeld;

• Spijkerslaan
  • Evenwichtsspel
  • Groot Jenga
  • Katapult schieten
  • Draaispel

Tussentijds hebben we samen gezellig in het bos geluncht. De kinderen kwamen voldaan weer terug bij het startpunt! Organisatiebureau Free-Wheel uit Vorden heeft de activiteit mede mogelijk gemaakt. Brussen en de vrijwilligers bedankt voor deze super dag!!! En we hopen jullie ook de volgende keer weer te verwelkomen!